Anak Kembar Masalah Pembelajaran

Eila
Saya mempunyai anak kembar yg mempunyai masalah pembelajaran yg didaftarkan di kebajikan masyarakat.  Beliau menduduki PMR tahun 2013 dan tidak dpt menduduki SPM pada tahun ini.  Saya ingin tahu bagaimana untuk memohon kolej kemahiran untuk anak saya.  Beliau amat berminat dan berbakat dari segi kerja-kerja kemahiran.

Re: Anak Kembar Masalah Pembelajaran

PKMD Petaling
Salam Kebajikan

Puan, bagi permasalahan anak puan, puan perlu menghubungi terus ke mana-mana kolej kemahiran yang mempunyai kemahiran yang diperlukan. Pihak kami hanya mengeluarkan Kad OKU dan urusan permohonan ke PLPP Bangi atau Bengkel Daya Klang. Walau bagaimanapun ianya hanya untuk OKU Fizikal dan mesti berumur 18 tahun ke atas.