Ibu Tunggal

azila_jb
Salam sejahtera,

Saya merupakan ibu tunggal yg dgn 4 org anak yg masih bersekolah. Saya tidak pernah mendapat apa2 bantuan dari mana2 badan kerajaan. Skrg saya berkerja di sebuah kilang dgn pendapatan RM600 sbulan. saya juga ada mengambil tempahan mbuat kuih untuk menambah pendapatan. saya berminat utk menyertai package Azam Niaga. tetapi adakah saya perlu bhenti kerja. saya ingin berdikari.  saya tiada modal utk mulakan perniagaan.

Re: Ibu Tunggal

jkmpetaling
Administrator
Wslm,

Bagi Pakej Azam Niaga, jika bkn penerima bantuan Jabatan, puan boleh terus memohon di :

Jabatan Kebajikan Masyarakat
No 55, Persiaran Perdana,
Presint 4, 62100 Putrajaya

Utk pengesahan dan maklumat lanjut puan boleh menghubungi di talian:
En. Mohd Firdaus
03-8323 1704

En. Rosli
03-8323 1707

Cik Nurshahida
03-8323 1430

Elya Ayuni
03-8323 1415

Untuk borang permohonan Azam Niaga puan boleh mengambil di mana-mana Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah yang berdekatan dgn tempat tinggal puan atau utk memohon bantuan kewangan yang lain, puan boleh terus hadir ke Pejabat Kebajikan Daerah yg berdekatan.
Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah Petaling

Re: Ibu Tunggal

azila_jb
Salam...

Terima kasih diatas penerangan ini. Saya akan pegi ke JKM Johor Bahru utk mendapatkan borang.

Re: Ibu Tunggal

jkmpetaling
Administrator
Sama-sama, puan juga boleh tanya atau berbincang dgn Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah yg terdekat, ada x bantuan kewangan lain yg boleh disyorkan.
Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah Petaling