MEMOHON PROGRAM AZAM NIAGA 1 MALAYSIA

muhammad anas
ASSALAMUALIKUM
SAYA ADALAH MAHASISWA UNIVERSITI MALAYA MERUPAKAN SEORANG OKU KATEGORI FIZIKAL. SAYA INGIN MEMULAKAN PERNIAGAAN AYAM GORENG DI BAWAH SISTEM  KIOSK "AYAM GORENG 1 MALAYSIA ".BOLEHKAH JIKA SAYA INGIN MEMOHON PROGRAM AZAM NIAGA 1 MALAYSIA? KERANA UNTUK MEMULAKAN PERNIAGAAN INI PARA PENIAGA PERLU MENGELUARKAN MODAL SEBANYAK RM3500.

Re: MEMOHON PROGRAM AZAM NIAGA 1 MALAYSIA

jkmpetaling
Administrator
Untuk maklumat dan keterangan lanjut, encik boleh berhubung terus dengan pegawai kami seperti di talian tertera :

Waktu Pejabat :

Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah Petaling
Tel : 03-7842 2584 / 2587
PN. ARNE WATE KATIRIN

Juga boleh berhubung terus dengan Ibu Pejabat JKM di talian :

JABATAN KEBAJIKAN MASYARAKAT (JKM)
1. En. Mohd Firdaus
Tel : 03-8323 1704

2. En. Rosli
Tel : 03-8323 1707

3. Cik Nurshahida
Tel : 03-8323 1430

4. Elya Ayuni
Tel : 03-8323 1415

http://www.jkm.gov.my/

Tarikh Reply Facebook Message
Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah Petaling

Re: MEMOHON PROGRAM AZAM NIAGA 1 MALAYSIA

jamlah brahim
asalamualaikum .. saya jamlah brahim dari keningau Sabah, untuk pengetahuan pihak tuan, saya seorang ibu tunggal. Disini saya ingin bertanya cara untuk mendapatkan bantuan azam niaga bagi mendapatkan modal untuk memulakan perniagaan kek dan kuih.

Re: MEMOHON PROGRAM AZAM NIAGA 1 MALAYSIA

jkmpetaling
Administrator
Permohonan mestilah mengikut syarat-syarat yg ditetapkan iaitu terbuka kpd kategori OKU, Ibu Tunggal dan Warga Emas yang menjadi Klien JKM atau Klien yang menerima bantuan kewangan dari JKM.

Puan boleh memohon dengan mengambil borang di Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah yang berhampiran tempat tinggal tuan/puan dan untuk maklumat lanjut puan boleh terus menghubungi di talian :

Pejabat Perkhidmatan Kebajikan Am Bahagian Keningau,
Peti Surat 112, 89007 Keningau, Sabah

Tel : 087-331 224  Faks : 087-330 331
Pejabat Kebajikan Masyarakat Daerah Petaling